poniedziałek, 10 października 2011

Kolejne opisy ;*

I mam nadzieję,że któregoś dnia to ty będziesz tak cierpiał jak ja przez ciebie skurwysynku.

Co mu powiedziec? - wyjeb mu blache i odejdz - łatwo powiedziec, skoro go kocham.  


Wiesz za co Cie kocham? Za to, że w ogóle istniejesz, za to, że jestes taki słodki, za to, ze potrafisz rozbawić do łez i za to, ze potrafisz pocieszyć. A wiesz za co Cie nienawidze? Za to, że jestes taki głupi i tego nie doceniasz . 
 
 
mianownik : chłopak, dopełniacz : chłopaka, celownik : chłopakowi, biernik : chłopaka, narzędnik : ( z ) chłopakiem, miejscownik : ( o ) chłopaku, wołacz : o Ty jebany, pierdolony, skurwielu bez mózgu.  


można pisać mając szeroką wyobraźnie , lecz aby dotrzeć do czyjegoś umysłu trzeba to robić z pasją i sercem 



I nie słuchaj ich, zamknij drzwi, bądźmy znów we dwoje. 




Wiem, że nie wszystko jest proste . Własnie dlatego nie wolno się poddać 




czy ja Go kocham, odpowiedź zawsze będzie ta sama. Nie pytaj ile razy płakałam przez niego, bo nie odpowiesz mi ile razy wzięłaś oddech śpiąc. Nie mów, że zapomnę, bo ja nie życzę Ci śmierci. 



Człowiek skrzywdzony ma prawo do wszystkiego.  



Życie nie czeka, zapierdala, biegnie, kochaj najmocniej nim to wszystko jebnie



czasami, i płakałam, ale nigdy nie czułam takiego bólu. - tych ran, które sprawiałeś każdym ciosem kłamstw, przez które nie mogę się pozbierać 



szepnij mi do ucha , że jestem tą , na którą czekałeś 



-coś się stało ? - nie kurwa , deszcz mi z oka leci ... ;/ . 


jeśli dziewczyna nadal cię kocha po tym jak złamałeś jej serce, to znaczy, że jest tą jedyną. 



Gdyby był Ciebie wart, nie pozwoliłby, żebyś przez niego płakała. 



Nie, nie mogę zrobić kolejnego kroku ku tobie. Bo całe to czekanie jest żałosne. 



Powinieneś szanować dziewczynę, której się podobasz, z jednej prostej przyczyny : - Ze wszystkich chłopaków wybrała właśnie Ciebie.



pierdol miłość , idź na melanż! 




Prawie w ogóle Cię nie znam, ale zajebiście mnie kręcisz.. 



wiesz co jest zajebiste ? , że nie potrafię być taką suką jak ty skurwielem. 



"wszystko będzie dobrze" pomyśl: ile razy to słyszałeś ? a ile razy tak było?  





Wiesz, po co były te pętle na szyi wiesz, po co nóż chciał się wbić w Twoje żyły 




 Tak to bywa, kiedyś ziomek siemasz, dzisiaj nawet tego nie ma. 




- Ona w ogóle nie ma cycków. - Za to ma większe jaja od Ciebie! 




Teraz już nie musisz przepraszać, teraz to już za późno. 




i dziś jesteś nikim, choć kiedyś byłeś wszystkim.




- Zajebiście wyglądasz. - Ty masz zajebisty charakter. - Masz pełne usta. - Masz boskie oczy. - Twoja uroda mnie zachwyca. - Dobra frajerze, tak poważnie to się odpierdol. 




Z czasem przychodzi taki moment, że po prostu czujesz, wiesz już na pewno, że musisz się wycofać. odpuścić, usunąć się w cień.  




I właściwie nie wiem jak mogę Cię nazwać , bo przecież przyjaciele nie odchodzą. 





Mimo, że używam wulgarnych słów , jestem kurwa delikatna. 
 
 
 
 
nie chcę z nią konkurować. wiem, że mój głos z każdą wygra. za bardzo jestem tego pewna. więc wiadomo, że to Ja przegram. 




Tak bardzo się dla Ciebie starałam , spieprzyłeś wszystko , a więc wypierdalaj ! 




najbardziej tęsknie za dźwiękiem kosiarkisąsiada , za letnimi nocami , za wieczornym przysiadywaniem przy grilui za komarami . , po prostu lato.  




Nigdy nie szukam frajera. Szukam mistrza, a potem robię z niego frajera. 



wole być szczera i bezczelna, niż miła i zakłamana. 




Koniec gry, mamy dość, wypadamy w aut, przecież tak toczy się los miliardów par. 




Najgorsze było wybrać i zastanawiać się przez resztę życia, czy wybór był właściwy. Nikt nie potrafi wybierać bez lęku.





Kochałam Cię, byłam w stanie zrobić dla Ciebie wszystko. Ale wybrałeś inną, cóż, tak wyszło. 





Poznali się kiedyś, zupełnie przypadkowo i zupełnie przez przypadek on od razu wpadł jej w oko.  




Ja też mam kurwa uczucia, i uważaj na to co robisz, bo mnie kurwa ranisz. 




 nasza miłość jest idealna. tylko, że na odległość. 




Wiesz czego brakuje mi do szczęścia ?. zaufanej osoby i żebym nie musiała wszystkich moich smutnych historii mówić sama do siebie. 




wkładam szerokie spodnie i bluzę z kapturem , niech mówią co chcą . MAM ICH GŁĘBOKO W DUPIE !
 
 
 
Gdybym miała wybrać miłość czy przyjaźń , nie wiem które mogłabym wybrać. Miłość bywa fałszywa i przyjaźń też.




pozdrawiam wszystkich chłopaków, którzy przepuszczają dziewczyny przez drzwi i mówią pierwsi "cześć"! 



Nie zamierzam zejść z tronu , to moje miejsce ! <3 





jak byś mógł wybierac o czym będziesz śnił , to o czym byś śnił ? <3 




Jak grasz w ten sposób , to ja Nie gram wcale . gratuluje .... wygrales ... 




Nie myślę o tym co będzie ! myślę o tym co jest . <33 



-ciii! Nie mów nikomu , ale cię lubię , lubię <3 




Idziemy przed siebie do celu ! tą samą droga ! <3  






Lubimy wracać w miejsca, gdzie spotkało nas coś dobrego, gdzie spotkaliśmy kogoś ważnego dla nas. Lubimy te powroty, bo stale mamy nadzieję, że ktoś lub coś jeszcze na nas tam czeka. 





ty i te Twoje bajki o happy end-zie doprowadzicie kiedyś moją psychikę do ruiny 






'Nie musisz mnie kochać. Ba. Nie musisz mnie nawet lubić. Ale będziesz żałować - obiecuję.' 




Wiesz jak to jest gdy, patrzysz na Niego i wiesz jak bardzo Go kochałaś, ile dla Niego poświęciłaś, ile przez Niego wycierpiałaś, a On ma Cię łagodnie mówiąc w dupie ?  





Nie płaczę przez Ciebie. To nie Twoja wina. Przecież Ty wcale nie chciałeś, żebym Cię kochała.





Najpierw ją miłował, potem zostawił. Najpierw był czuły, potem się nią bawił. W końcu on odszedł, ona przebolała, teraz jest szczęśliwa, bo swój błąd zrozumiała 





mam rap , więc po chuj mi miłość ? < 3 




Jedna Żyleta , jedna żyła , jedno ciecie , jedna chwila . 



wiem , że przy kolejnej imprezie znowu sobie o mnie przypomnisz i napiszesz mimo tego iż właśnie zakończyliśmy naszą znajomość , wiedz tylko o tym , że nie przeczytam tych Twoich farmazonów pisanych po pijaku , że tęsknisz ? to powiedz swoje matce.  




-Kobieta mnie bije! -To jej nie wkurwiaj ! ; DD 




Bo w życiu bywa tak, że czasami możesz liczyć na obce osoby niż na niektórych bliskich ci ludzi... 






jestem kibicem barcelony, więc wiem co to futbol , dziwko. 






witam w piekle chłopczyku ^^ 




na twoim miejscu uważała bym dziwko na słowa . 





-cii.. słyszysz ? coś jakby drapie o drzwi. -nie przejmuj się, to moja miłość. zamknęłam kurwę w łazience, bo mnie drażniła . ♥





nie jestem uzależniona od telefonu , tylko od osoby z która pisze < 3 





Mam kogoś a raczej mam ich.. są ze mną zawsze i wszędzie. Kocham ich mocno nawet jak ich już nie będzie.. ale wierze, że nie odejdą bo czuje to w sercu.. takich przyjaciół ma się raz w życiu. Jeśli czytając to myślisz 'Pojebana' to zastanów się czy l 





 i nawet jak połkniesz biebera w całości nadal będziesz dupkiem, tylko takim bardziej słitaśnym i śpiewającym bejbee bejbee uuu. ;d 




Mimo, że mówię 'okey', 'rozumiem', to za chuja Cię nie ogarniam .





`Przyszłość należy do tych, co wierzą w piękno swych marzeń. ♥ 



Prosto w oczy ? Nie.. prosto w serce jeżeli kochasz. , Prosto w dupę jeżeli nienawidzisz



Teraz wiem, ze nie byłam tym czego pootrzebujesz.
Czy ty wgl kochałeś? Nie potrafię Cię zrozumieć.
Byłeś w moim życiu- wcale tego nie żałuje.
Ale kochanie bez Ciebie , moje serce wariuje





Dla ciebie zrobię co tylko chcesz ♥  






- Tee, Mała. Nie rycz! - podszedł do mnie jakiś menel, z butelką taniego wina w ręku i przerwał moje rozmyślania.







Jeżeli kiedykolwiek pomyślałeś, że jestem szczęśliwa to znaczy, że nie wiesz co to ironia. 



do góry ręce, to napad na serce ! < 3 




♥Ej co ty?! Lepszą kurwę niż jesteś zgrywasz?!Od kiedy suczko ty taka wrażliwa?! No pokaż kurwa na co cie stać!? Uderz mnie w twarz, wyzwij od szmat,a ja i tak suko wybuchnę ci śmiechem w twarz !!! 




Kiedyś niewątpliwie zmądrzeję ... Ale jeszcze nie pora na takie wybryki . ; ) 





My dance, my song, my love, lives on ♥ 




Gdybym miała powiedzieć co to jest miłość to pewnie dostałabym naganne za używanie wulgaryzmów. ! 




Jeszce raz przytul , Pokaż jak Kochasz ! ♥ 





z Każdym Dniem Chcę czuć Bicię Twego Serca <3333333333 




wpatrzona jestem w ciebię jak obrazek Wiesz w co <3333333 





One mają Na to wszystko tak zwane Motywy , Robią najlepsze lody w fabryce algidy ! ;DD 





`zdecydowanie wolę mieć wrogów niż parszywe suki za koleżanki . 




tatuś zawsze mówił: jeśli chłopcy cię nie lubią, są gejami. ♥ 









 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz