wtorek, 11 października 2011

Hej ;**

Poproszono mnie o dodanie togo linku --------->  jooble.com.pl strona jest do wyszukiwania ofert pracy na świecie. 



A teraz opisy :


Są momenty i ludzie o których się nie zapomina. 


nienawidzę tego uczucia , gdy tak bardzo czegoś chce , ale nie mam odwagi by to zrobić. 


Sznur bywa przyjacielem w chwilach niefartu.



Tylko mnie szturchnij, a w podzięce upierdole Ci ręce kochanie : D




Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi, których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Ci pomóc, zranić Cię, pokochać, opuścić i sprawić, że staniesz się osobą, którą masz się stać. 



Póki co, wciąż się uczę, ogarniam człowieczeństwo, choć czasami najpiękniejsza prawda to szaleństwo.



to już nie sny, to spełnione marzenia.



największym życiowym błędem jest udawanie, że to, co nas boli jest nam obojętne.



 wziął krzesło i siedzi w mojej głowie.. Cwaniak




to już koniec?-chyba tak, chociaż można by ciągnąć tę historią dalej, bo ona wciąż ma masę kłopotów i smutków, a jej zielone oczy są pełne łez.-dziwna ta twoja bajka-niebajka, ale dobrze się jej słuchało.kim Ty właściwie jesteś ?-kim ja jestem ? może Tobą, a Ty mną? a może obie jesteśmy księżniczkami?może ta bajka-niebajka była naprawdę.-więc opowiedziałaś to wszystko o sobie.po co ?-może po to, żeby otrząsnąć się z tej historii, a może dlatego, że znów jest jesień, a ja mam zielone oczy i czekam...!




 Nie wyglądam jak supermodelka, nie mam głosu jak Beyonce, nie zajmuję pierwszych miejsc na olimpiadach, nie noszę markowych ciuchów. Ale czy mimo to pokochasz mnie?



Chyba za tobą tęsknie, chyba cie kocham, chyba mnie kurwa pojebało.




Smutek to nie moja sprawa, radość z życia to podstawa :)!






Byłα sobie Kredkα i 2 Ołówki . Kredkα zαszłα w Ciążę . Z Kim ? Z tym bez Gumki . ♥




Uśmiech to postawa Xddee.!!!!


Myślisz ,że coś umiesz ? Myślisz ,że coś potrafisz tak naprawdę każdy z nas ma Cię tutaj za nic ! Każdy ci to powie bez krycie : Konfidentem się zostaje do końca życia !!



Zjeść ciastko i mieć ciastko ♥



Nie wierzę w nic, ani w koniec, ani w początek
Nie wierzę w nic, ani w ziemię, ani w gwiazdy
Nie wierzę w nic, ani w dzień, ani w ciemność
Nie wierzę w nic oprócz bicia naszych serc
Nie wierzę w nic - sto słońc, dopóki jesteśmy rozdzieleni
Nie wierzę w nic, ani w grzech, ani w Boga
Nie wierzę w nic, ani w pokój, ani w wojnę
Nie wierzę w nic,ale w prawdę i tego, kim jesteśmy



Uwielbiam ludzi, którzy sprawiają że się śmieję. <3 



klocki życia nareszcie zaczęły układać się w logiczną i całkiem przyjemną układankę.



a dziś dzieci wolą siedzieć na komputerze, grając w tanie "zabijanki" udawać małych "cwaniaków" słuchających na blokowisku taniego Hip-hopu,



Czy zamiast normalnych ludzi rośnie nam pod nosem "Pokolenie JP" ?



Te niezapomniane lata, zawsze obdartych kolan, ubrudzonych spodni piasku we włosach?




Ty nie posiadasz duszy, jesteś duszą, która posiada ciało.




czasem wolałabym wszystko olać i nadal mogę to zrobić. _._



nie pytaj 'CO JEST' -
i tak nie ogarniesz . -.-



Nie mam nic do Frugo no ale ja wolę tymbarka ♥




Umieram bo świat Umiera .






I niech stanie w miejscu czas Nikt nie patrzy na mnie tak jak ty Niech się kręci cały świat





I Nagle Tak Bardzo Zapragnęłam Kogoś Kto Mi Powie 'Nie Pozwolę Cię Skrzywdzić'. 




Znalazłam Cię na swojej drodze do szczęścia ... Potknęłam się o cb. I upadłam na głowę ... :*

1 komentarz: