niedziela, 9 października 2011

Opisy :*

to jest sen do którego odlatuję
gubię swoje skrzydła i znowu spadam
to jest sen który się kończy
i ułamek sekundy


Kiedy myślę, że jestem na końcu drogi
sporządzam sobie cel którego nigdy nie mam
który budujemy z części obietnic
które mnie niszczą i winią moje słabostki
kiedy idziesz, będziesz szedł, zapomnisz o wszystkich za tobą
będzie za późno i ja zrobię z tego pamiątkę, którą będzie twoje zdjęcie



W moich snach
Moj ksiaze przyjdzie mnie oddalic od tego piekla
Wysuszy moje placze i
wypelni me serce szczesciem
Pokona
Gorzka samotnosc,ktora potepia ma dusza
By mi dac klucz skarbu
Ktorego nigdy nie znalazlam 



Milosc jest tajemnica
Co trwa lub sie gubi
W plomieniach piekla
Duzo cierpieli!
Na zmroku
Gdy nadzieja dzwoni
Wszystkie sny sa dozwolone
Prawdziwa milosc nie ma ceny
Prawdziwa milosc nie ma ceny


Uczyń mnie nieczułą
Nie chcę czuć nic więcej
Znajdź cel mego smutku, by mnie wyleczyć



To tylko łza
Tylko resztka przeszłości, od której się oddalam
Ale która nie przestaje mnie nawiedzać
To tylko ostrze,
Które kaleczy moje myśli
Odnajduję duszę
Twój wzrok daje mi ochotę iść dalej

jestem miłością i nienawiścią
jestem twoją radością i smutkiem
jestem tą, która urodziła się z twoimi genami
jestem dzieckiem w twoich oczach
jestem każdym twoim głosem
jestem tą, którą znasz najlepiej



Powiedziałeś mi słowa, tak, najsłodsze rzeczy jakie kiedykolwiek słyszałam
pokazałeś mi miejsca, tak wspaniałe, w których nigdy nie byłam
ale boję się miłości i muszę zwolnić,

Chcę uciec
Tylko my we dwójkę i nowy dzień
Uciec
Można powiedzieć:, że "nieważne gdzie"
Chcę uciec, Chcę uciec , chcę uciec
Chcę uciec, Chcę uciec, Chcę uciec
Po prostu chcę uciec


Jestem sobą, byłam i będę
robię co zechcę znam swoje miejsce
licho nie śpi, w rap bije moje serce
Vea Victis ja tego nie chce


Na razie to tyle . Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz