piątek, 14 października 2011

Kilka opisów ;*

Sam to zjebałeś olałeś mnie więc nie dziw się że tak cię potraktowałam !


Ej no kurwa ale ja cię kocham skarbie !



niema love



Kiedy cię widzę moje serce rucha płuco



Czekaj na mnie lub zdychaj powoli 





Kochaj mnie bez granic tak po prostu tylko za nic ♥




Dziwka! szmata !  nazywano mnie gorzej jak? twoją dziewczyną!





uczucia zbledną, serce zaleje beton, nie oszaleję - znormalnieje poniekąd. 






Nigdy nie powiedziałeś, że jesteś ze mnie dumny, nie powiedziałeś, że mnie kochasz.. chuj z tym. 





Kolejny raz strach przed porażką odebrał ci to co dla ciebie ważne. 





 Tutaj ludzie piją w chuj, myślą, że zapiją ból. 






 czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście. 






Nie dygaj, przecież odwaga to twoje drugie imię, idź rozpierdol ich wszystkich, bądź hardcorem 





zastanawiałam się czy coś dla ciebie znaczę, ale twoje zachowanie było jednoznaczne. jestem po prostu zerem. nic więcej. 






Where is my love , where is my hope , where is my reason to live.... Where?





chciałabym abyś pamiętał, że gdziekolwiek będziesz, zawsze ty i ja będziemy patrzeć na to samo niebo.  






Pachniesz trochę niebezpiecznie. Kusisz. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz